Friday, March 16, 2012

WALKER UNTUK AINA

salam 1 malaysia kepada semua... nak cerite bab aina lg.. semua yg aku buat mesti ingt aina.. cahaya mata pertamaku yg comel n tembab to... memg geram betol aku tengok anak aku tu...rase nak picit2 je... sekarg aina dah 3 bulan.... mcm2 kerenah dah dy tunjuk... umurnye genab 3 bulan papa aina belikan walker... mama dy nie  lah yg sebok soh belikan aina walker... bab aina dah tegap kepale dy...kadg2 aina dah leh imbang badan dy.. aku pon masuk kan lah aina dalam walker...tapi ne alas ngan bantal lah bhagian dade dy, tkot t tertumus pulak...suke betol dy...lg2 de lagu2.. yg rajin bunyikan lagu abg hakim dy lah...(anak sedare aku), satu hari to boleh pulak si hakim to mintak untuk masuk dalam walker to... huhuhu.... sekrg aina dok dlm walker hakim tolak...hehehehe...baik abg hakim..



No comments:

Post a Comment