Thursday, January 16, 2014

servis saga 1.3

servis saga 1.3
Nak merayap jauh baru nak servis kete... cian kete aku to...servis kat Luar baru RM 60.++ je.. kalu kat proton mau jejak 200.++, semua bende dy nak tuka, yg rosak x dituka pulak..yg boleh gune lg pulak yg dikuka...x paham aku ngan proton nie... pas to mahal pulak to.. 3 kali je aku servis kat proton, pas to servis kat lua lah... servis kat proton to pon bab nak lengkap kan syarat kalu nak wat cleam kat proton..to je... banyak masalah gune brg proton nie..bukan nak burukkn bargan malysia, tapi memg kenyataannye yg proton memg banyak masalah.. aku baru kua kete saga nie minyak power streng asik abis je.. aku tnye org proton dy kate memg cm to. aku tanye bdak2 lain yg kai saga or kete lain dy kate sepatotnye minyak to x kn abis.. so pening ar pale aku,

No comments:

Post a Comment